Post by vemavebourna on Feb 15, 2022 13:43:24 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Real Piano ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Real Piano IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää avaimia ▞▞▞
▞▞▞ Real Piano 2022 version ▞▞▞
Superpeli on oikea piano pianon oppimiseen Pidän instrumentista viulusta ja pianosta myös opin aidossa pianolaulussa hyvää syntymäpäivää ja Jingle Bells ja opin Twinkle Twinkle myös lauluni Sir sanoi Real Piano -sovelluksen ja lataan ja katson sen kerro minulle oppia kerron sinulle kuinka oppia tämä ja opin, että se on niin mielenkiintoista minulle ja näet myös, että jotkut lapset näkevät arvosanan ja niin täydellisen pianon oppimiseen vanhemmat plz kerro lapsellesi asentaa sovellus, se on erittäin hyvä
Huonoin sovellus...kun avaan tämän sovelluksen...huomasin, että EXIT-painiketta ei ole...minun piti käynnistää matkapuhelimeni uudelleen...ja näppäinten nopeus on myös hyvin hidas...
Se on okei sovelluksen ääni oli ajoittain hidas, mutta se on ehdottomasti hyvä, jos olet liikkeellä ja haluat soittaa pianoa. /\__/\ | ° - ° | pianooooooooooooooook| |_| |_| |
Asennus on myöhässä. Asennus kesti tunnin, eikä sitä ole vielä asennettu
Käytän tätä sovellusta melodioiden säveltämiseen, joten yksittäisten nuottien soittaminen kerralla on hienoa. En myöskään saa paljoa mainoksia. Kun nauhoitan melodiaa ja toistan sen, leike siirtyy alaspäin. Tämä auttaa minua muistamaan melodian, jonka keksin studiostani, mutta en ole mahdollista soittaa instrumenttia melodian kanssa, koska se on epäviritetty ja hidastunut.
Se ei ole kuin oikea piano, kun asensin sen, soitin sillä jonkin aikaa ja sitten poistin sen asennuksen, niin huonoa se on, älä tuhlaa aikaasi tähän sovellukseen
Real Piano Glasba jkd
Erittäin hyvä sovellus oppimiseen 😎😎
Hyvä mutta kaipaa parannusta
Kun sekaisin sen kanssa nuotteja opiskellessani, minut keskeyttivät jatkuvat mainokset ja se pilaa sen, odotan vain koulun musiikkitunnille
Mountain Climb 4x4 : Offroad Car Drive Võidusõit dzom
Soitan bassoa aina kun pääsen koskettimien lähelle, saan itsemurhalaulun painajaisesta. Rakastan kaikkea, joka osaa soittaa siitä mitä tahansa sävelmää (jees).Pete.
Se on hieno sovellus!! Se todella auttaa harjoittelevia ihmisiä saamaan sen oikein, joten kun teet tositoimia, se on hienoa😈
Kun kosketat pianon näppäimiä, se pysyy siellä jonkin aikaa ja se on kaiken kaikkiaan melko hidas, se soittaa haluamaasi musiikkia.
Tämä peli on todella siisti, mutta se vaatii tasoja ja haasteita nähdäksesi, oletko osannut soittaa pianoa
Nämä ovat mahtavia ihmisiä. En ole koskaan tuntenut mitään tällaista uutta. Nämä ovat oikeita miehiä. Kokeile joskus, niin näet kaiken itse. Itse asiassa, latasin sen eilen. Joten pidä hauskaa ja nauti päivästäsi oikean pianon kanssa.
Rakastan pianoa, se auttaa minua tuntemaan / oppimaan musiikkia nopeammin
Tämä peli oli erittäin mukava ja hauska
Tämä Happy on ihan huono ja tässä on liikaa mainoksia ei kärsiä En suosittele hankkikaa jotain muuta ja tässä on liian vähän asiaa niin tässä ei voi soittaa hyvin pianoa ja En suosittele kenellekään 0/5
Se on niin siisti peli 👌👌👌 Tiedän nyt kuinka pelata todella yhtä ......
Real Piano Música jqvy
Piano toimii, mutta ei edes tallenna ääntä
Erittäin huono kokemus tämä sovellus on erittäin hidas, aikaviive näppäinten painalluksen ja niiden äänen välillä. Se on vain burst-sovellus uusille ja myös ammattilaisille
Tämän sovelluksen käytön hukkaa. Äänen tuottaminen hyvin äskettäin kosketuksen jälkeen, mikä ei lainkaan anna musiikin aistia, melodiaa, rytmiä, ajoitusta välittää kuulijalle.
erittäin hyvin reagoimaton, aivan kuin se olisi todella huono ja ärsyttävä, käytännössä mahdoton pelata.
tämä sovellus on niin mahtava!Meillä on kaikki tarvitsemamme järjestelmä ja se on niin realistinen, että olen koskaan nähnyt tämän kaltaista pianoa, kuka tahansa tämän sovelluksen on tehnyt, haluaisin antaa peukun ylös 👍😊
Tarvitsee parantaa sävynmuodostusta!
doodle heart, koska koko pianoversio sinulla on tykättävä liu'uttamaan sitä, mutta muuten se oli hyvä
Real Piano Muziek yruy
Se sai äänentoiston hyvin hitaasti
tämä sovellus on niin hyvä, että voitan aina ja jos luet tätä, sinun on pelattava tämä peli, kiitos!!! Siinä on erilaisia kappaleita, joita voit soittaa kuten bille eilish ja minä, olen tämän fani, jos et tiedä täällä, voit tipe bille eilish kiitos jos asennat tämän pelin!!! kiitos hei hei.
Soitin sitä kerran, lähdin ja palasin ja se teki tämän karkean äänen. En voinut korjata sitä, kaikki muu on ok, mutta sinun täytyy korjata tämä
Tämä sovellus on niin hyvä, koska me kaikki opimme pianonsoittoa vain leikin parissa
Se on mukavaa, mutta se soittaa sävelmän 2 sekunnin kuluttua Soitan nuotin.
Se on todella hienoa! Se ei koskaan viivästynyt tai häiriö kuin muut sovellukset! Suosittelen ihmisiä käyttämään tätä! (Ei myöskään mainoksia)
Minulla ei ollut pianoa, joten latasin tämän toimii kuin aito! Opin jopa haalistunut oikealla kädelläni (tabletin näyttö liian pieni molemmille käsille) ja tein töitä!
Luulen, että ihmisten olisi parempi hankkia oikea piano, silloin kun voit laittaa kaikki sormesi koskettimiin, koska silloin siitä tulisi vain outoa ääntä ja on parempi, että ihmiset todella tietävät kuinka soittaa pianoa.
Tämä asia on roskaa kuin mitä ihmettä siellä ei avaimen haluan veli!
Rakastan tätä sovellusta, se on niin siistiä yhdessä päivässä, että opin twinkle twinkle -pienen tähden ja se on myös lapsille, rakastan sitä, en valehtele ja sanoisi "oo, se ei ole mukavaa" ei se on täydellinen minulla oli tämä sovellus 4 vuotta, se on edelleen okei
Tämä on todella hyvä.. Osaan laulaa, joten kokeilin tätä sovellusta tehdäkseni kappaleistani erittäin mielenkiintoisia. Ja joo! se teki mitä ajattelin... Ainoa pyyntöni kaikille, jotka asentavat tämän sovelluksen, se on erittäin virkistävä, viileä, houkutteleva, rauhoittava ja sileä...❤️❤️
Mielestäni sinun pitäisi lisätä kappaleiden opetusohjelmia, jotta se myös auttaa meitä oppimaan